Iggy Azalea - Team Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)





Çevriliyor...


Turn me up, break the knob right
Beni kaldır,tokmağı düzgünce kır
I get dressed like it's prom night
Bu gece balo gecesiymiş gibi giyindim
I feed them lemons, in the limelight
Onların limonlarını sahne ışığında besledim
They say I'm full, lost my appetite?!
Doyduğumu,iştahımın kaçtığını söylüyorlar!?
(Hell nah) Keep on pushing, like a dealer
(Yok artık) Bir satıcı gibi zorlamaya devam edin
(Hell nah) Keep on shooting, Reggie Miller
(Yok artık) Atışlara devam edin Reggie Miller gibi
(Hell nah) Go and give 'em all the finger
(Yok artık) Git ve onlara tüm parmakları ver
You gotta set the score right, call it Hans Zimmer
Skoru doğru ayarlaman gerek,buna Hans Zimmer diyoruz
My time wherever I gooo...
Nereye gidersem gideyim benim zamanım
I took a chance like I'm from Chicagooo...
Sanki Chicago'luymuşum gibi bir fırsat yakaladım
100 + in that Murcielagooo...
Murcielego'da (bir araba markası) 100 den fazla var
Bout to go ape, hey! Turn it to the congooo...
Maymunlaşmak üzeresin,hey!Kongo'ya çevirsen iyi olur

Baby I got me
Bebeğim ben kendime sahibim
Baby I got me
Bebeğim ben kendime sahibim
And that's all I need
Ve ihtiyacım olan tek şey bu
Yeah that's all I need
Evet ihtiyacım olan tek şey bu
Baby I got me
Bebeğim ben kendime sahibim
Only friend I see
İhtiyacım olan tek arkadaş
Playing on my team
Takımımda oynayan birisi
Is someone like....
Şey gibi biri...

Me, baby, no way
Ben,bebeğim,başka yolu yok
Watch me while I do my thing
İşimi yaparken beni izle
Me, baby, no way
Ah,bebeğim,başka yolu yok (olmaz)
Are you rolling with the team?
Takımla beraber misin?

Outchea, pronto
Dışarı çık,çabuk ol
Hit 'em with the dose, that's a combo
Onlara doz ile vur,bu bir karışım
Running through ya block, no fumble
Koşarak engelinden geç,sorun olmadan
Bout to kill 'em all, where's the shovel?
Onları öldürmek üzereyim,kürek nerede?
See I gotta go for mine
Anla kendim için savaşmak zorundayım
BEN. JA. MIN - that money on my mind
Jamaikalı bir kulüp,para kazanmaya devam ediyorum
JAM. AI. CAN CLUB - I'm stayin' on the grind
Angarya işler yapmaya devam edeceğim
Dutty whine, don't step on, this land mine!
Dutty Wine (bir Jamaikalı dansı),benin olduğum yere adımını atma!
VEN AQUI. UNDALAY
Buraya gel,andele
You tryna take flight? Do what I say
Tüymeye mi çalışıyorsun?Dediğimi yap
100 + vogues on the highway
Otobanda 100den fazla jant ve lastik şirketi var
Watch a new car dash, call my Kylie
Yeni arabanın çizilişini izle,bana Kylie de


Baby I got me
Bebeğim ben kendime sahibim
Baby I got me
Bebeğim ben kendime sahibim
And that's all I need
Ve ihtiyacım olan tek şey bu
Yeah that's all I need
Evet ihtiyacım olan tek şey bu
Baby I got me
Bebeğim ben kendime sahibim
Only friend I see
İhtiyacım olan tek arkadaş
Playing on my team
Takımımda oynayan birisi
Is someone like....
Şey gibi biri...

Me, baby, no way
Ben,bebeğim,başka yolu yok
Watch me while I do my thing
İşimi yaparken beni izle
Me, baby, no way
Ah,bebeğim,başka yolu yok (olmaz)
Are you rolling with the team?
Takımla beraber misin?

Hey who workin' with some cash here, cash here
Burada kim az paraya çalışır,bu paraya burada?
100,000 on the dash yeah, dash yeah
Arabanın gösterge panelinde 100,000 var,panelde evet
All my ladies shake it fast yeah, fast yeah
Bütün bayanlarım hızlıca sallayın,evet hızlıca
Now vogue on that, yup! Yeah we in here
Şimdi rağbet bu popoda,evet!Evet buradayız

Baby I got me
Bebeğim ben kendime sahibim
Baby I got me
Bebeğim ben kendime sahibim
And that's all I need
Ve ihtiyacım olan tek şey bu
Yeah that's all I need
Evet ihtiyacım olan tek şey bu
Baby I got me
Bebeğim ben kendime sahibim
Only friend I see
İhtiyacım olan tek arkadaş
Playing on my team
Takımımda oynayan birisi
Is someone like....
Şey gibi biri...

Me, baby, no way
Ben,bebeğim,başka yolu yok
Watch me while I do my thing
İşimi yaparken beni izle
Me, baby, no way
Ah,bebeğim,başka yolu yok (olmaz)
Are you rolling with the team?
Takımla beraber misin?

Team, team
Takım,takım
Team, team
Takım,takım
Are you rollin' with the team?
Takımla beraber misin?
Are you rollin' with the team?
Takımla beraber misin?

Yorumlar

  1. Bebeğim dediği yerleride mi Iggy Azalea söylüyor?

    YanıtlaSil
  2. ADAMLARDA KÜLTÜR YOK BİR BİZİM ŞARKILARDAKİ ANLAMA BAK BİRDE BUNLARIN SÖYLEDĞİNE.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder