Meghan Trainor - Mother Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)




Mother
Anne

The fact that Meghan Trainor is literally mother right now
Gerçek şu ki, Meghan Trainor'un şu anda kelimenin tam anlamıyla anne oldu
Bum-bum-bum-bum-bum-bum-bum-bum
Bum-bum-bum-bum-bum-bum-bum-bum
Bum-bum-bum-bum-bum

I am your mother (I am your mother)
Ben senin annenim (ben senin annenim)
You listen to me (You listen to me)
Beni dinle (beni dinle)
Stop all that mansplainin', no one's listening
Tüm bu manipülasyonu bırak, kimse dinlemiyor
Tell me, who gave you the permission to speak?
Söyle bana, sana konuşma iznini kim verdi?
I am your mother (I am your mother)
Ben senin annenim (ben senin annenim)
You listen to me (You listen to me)
Beni dinle (beni dinle)

Mister big boy, pulling up in your big toy
Bay büyük çocuk, büyük oyuncağınızı yukarı çekiyor
Sayin' all that blah-blah-blah, makin' all that big noise
Bütün o falan filan demek, bütün o büyük gürültüyü yapmak
'Cause you're so frustated, emasculated
Çünkü çok hüsrana uğramışsın, hadım edilmişsin
'Cause you got your shit called out by this little lady (My baby)
Çünkü bu küçük bayan senin b*kunu aldı (Bebeğim)

Yeah, your opinion's so strong
Evet, fikrin çok güçlü
Even when you're wrong
Hatalı olduğunda bile
But that feels like power to you (That feels like power to you)
Ama bu sana güç gibi geliyor (Bu sana güç gibi geliyor)
Must'vе forgot who you're talking to
Kiminle konuştuğunu unutmuş olmalısın

I am your mother (I am your mother)
Ben senin annenim (ben senin annenim)
You listеn to me (You listen to me)
Beni dinle (Beni dinle)
Stop all that mansplainin', no one's listening (Shh)
Tüm bu manipülasyonu bırak, kimse dinlemiyor (Şşşt)
Tell me (Ah-ah), who gave you the permission to speak?
Söyle bana (Ah-ah), sana konuşma iznini kim verdi?
I am your mother (I am your mother)
Ben senin annenim (ben senin annenim)
You listen to me (You listen to me)
Beni dinle (beni dinle)

You just a bum-bum-bum-bum-bum-bum, bum-bum-bum-bum-bum-bum
Sen sadece bir serserisin
You just a bum-bum-bum-bum-bum-bum (Hey), bum-bum-bum-bum-bum-bum
Sen sadece bir serserisin

Y'all need a masterclass from my man
Adamımdan bir ustalık sınıfına ihtiyacınız var
Learn how to satisfy like he can (He can)
Yapabildiği gibi nasıl tatmin edileceğini öğrenin (Yapabilir)
Ain't tryna control me and own me
Beni kontrol etmeye ve bana sahip olmaya çalışmıyorum
Like an old man on C-SPAN
C-SPAN(TV)'daki yaşlı bir adam gibi
Bet you wish you could wife this (Mwah)
Bahse girerim buna eş olabilmeyi diliyorsun
Stay mad, that's priceless
Kızgın kal, bu paha biçilemez
You with your God complex
Sen ve Tanrı kompleksin
But you can't even make life, bitch (Bitch)
Ama hayat bile kuramazsın, k*ltak (Kaltak)

Yeah, your opinion's so strong
Evet, fikrin çok güçlü
Even when you're wrong (Ooh-ooh-ooh)
Hatalı olsan bile (Ooh-ooh-ooh)
But that feels like power to you (That feels like power to you)
Ama bu sana güç gibi geliyor (Bu sana güç gibi geliyor)
Must've forgot who you're talking to
Kiminle konuştuğunu unutmuş olmalısın

I am your mother (I am your mother)
Ben senin annenim (ben senin annenim)
You listen to me (You listen to me)
Beni dinle (beni dinle)
Stop all that mansplainin' (Ayy), no one's listening (Shh)
Tüm bu manipülasyonu bırak (Ayy), kimse dinlemiyor (Şşşt)
Tell me (Ah-ah), who gave you the permission to speak? (Speak)
Söyle bana (Ah-ah), sana konuşma iznini kim verdi? (Konuşmak)
I am your mother (I am your mother, yeah)
Ben senin annenim (Ben senin annenim, evet)
You listen to me
Sen beni dinle

You just a bum-bum-bum-bum-bum-bum (Hey), bum-bum-bum-bum-bum-bum
Sen sadece bir serserisin
You just a bum-bum-bum-bum-bum-bum (Hey), bum-bum-bum-bum-bum-bum
Sen sadece bir serserisin

Baby, shake your bum-bum-bum-bum-bum-bum (Hey), bum-bum-bum-bum-bum-bum
Bebeğim, salla kıçını
Shake that bum-bum-bum-bum-bum-bum, bum-bum-bum-bum-bum-bum, bum-bum-bum
Salla şu kıçını
(You're just a)
(Sen sadece bir)

Yorumlar

Yorum Gönder