Karol G - TQG Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri) ft. Shakira




TQG
(Te Quedó Grande)
Senin İçin Çok Büyük

La que te dijo que un vacío se llena con otra persona te miente
Bir boşluğun başka biriyle dolduğunu söyleyen sana yalan söylüyor
Es como tapar un herida con maquillaje, no se ve, pero se siente
Yarayı makyajla kapatmak gibi, göremezsin ama hissedersin.
Te fuiste diciendo me superaste (Ey) y te conseguiste nueva novia (Novia)
Beni unuttuğunu söyleyerek ayrıldın (Hey) ve yeni bir kız arkadaşın oldu (Kız arkadaş)
Lo que ella no sabe es que tú todavía me está' viendo toa' la historia' (No; papi)
Onun bilmediği şey, hikaye boyunca hala beni izlediğin (Hayır, baba)

Bebé, ¿qué fue?, ¿no pues que muy tragaíto'? (-íto')
Bebeğim ne oldu? Çok aşık olduğunu mu düşündün?
¿Qué haces buscándome el la'o? Si sabes que yo errores no repito (Ey, papi)
Beni bulmak için ne yapıyorsun? Hataları tekrarlamadığımı biliyorsan (Hey babacığım)
Dile a tu nueva bebé que por hombres no compito
Yeni sevgiline erkekler için yarışmadığımı söyle
Que deje de estar tirando, que al meno' yo te tenía bonito
Ve isteksizliği durdurmak için, en azından sana sahiptim.

Verte con la nueva me dolió (Dolió)
Seni yeni kızla görmek beni incitti (Canımı yaktı)
Pero ya estoy puesta pa' lo mío
Ama ben zaten bunun için hazırdım
Lo que vivimos se me olvidó
Ne yaşadık unuttum
Y eso e' lo que te tiene ofendido
Ve seni gücendiren de bu
Que hasta la vida me mejoró
Ve hatta hayatım daha iyiye gitti
Por acá ya no eres bienvenido
Artık burada istenmiyorsun
Vi lo que tu novia me tiró
Kız arkadaşının bana ne attığını gördüm.
Eso no da ni rabia, yo me río, yo me río
Kızmadım bile, gülüyorum, gülüyorum

No tengo tiempo pa' lo que no aporte, ya cambié mi norte
Benim için hiçbir şey yapmayan bir şeye zamanım yok, rotamı değiştirdim
Haciendo dinero como deporte (Ah)
Bir spor olarak para kazanmak (Ah)
Llenando la cuenta, los show', el parking y el pasaporte (Ey)
Banka hesabımı şovlarla, otoparkla, pasaportla doldurmak
'Toy más dura dicen los reporte'
Basın eleştirilerine göre ben daha zorum

Ahora tú quieres volver, se te nota, mmm, sí
Şimdi bana geri dönmek istiyorsun, öyle görünüyor
'Pérame ahí, que yo soy idiota (Ah)
Bir dakika, ben aptal değilim
Se te olvidó que estoy en otra
Başkasıyla devam ettiğini unuttun
Y que te quedó grande La Bichota*
Ve bu Bichota senin senin için çok büyük

Bebé, ¿qué fue?, ¿no pues que muy tragaíto'? (-íto')
Bebeğim ne oldu? Çok aşık olduğunu mu düşündün?
¿Qué haces buscándome el la'o? Si sabes que yo errores no repito (Ey, papi)
Beni bulmak için ne yapıyorsun? Hataları tekrarlamadığımı biliyorsan (Hey babacığım)
Dile a tu nueva bebé que por hombres no compito
Yeni sevgiline erkekler için yarışmadığımı söyle
Que deje de estar tirando, que al menos yo te tenía bonito (Shakira, Shakira)
Ve isteksizliği durdurmak için, en azından sana sahiptim.(Shakira, Shakira)

Tú te fuiste y yo me puse triple M
Sen gittin ve ben 'm'yi üç katına çıkarmadım
Más buena, más dura, más leve
Çok daha ateşli, çok daha sert, çok daha class
Volver contigo never, tú eres la mala suerte
Seninle asla geri dönmem, sen uğursuzsun
Porque ahora la' bendicione' me llueven
Çünkü şimdi üzerime nimetler yağıyor
Y quiere' volver, ya lo suponía
Ve yeniden bir araya gelmek istiyorsun, bunu biliyordum
Dándole like a la foto mía
Bir fotoğrafımı beğendin

Tú buscando por fuera la comida
Sen, dışarıda yemek yemek istiyorsun
Yo diciendo que era monotonía
Ben, bunun monoton olduğunu söylüyorum
Y ahora quieres volver, ya lo suponía
Ve sen geri gelmek istiyorsun, o kadarını biliyordum
Dándole like a la foto mía (A la mía)
Fotoğraflarımı "beğenmek"
Te ves feliz con tu nueva vida
Yeni hayatından mutlu görünüyorsun
Pero si ella supiera que me busca' todavía
Ama hala beni aradığını bilseydi

Bebé, ¿qué fue? (Fue), ¿no pues que muy tragaíto'? (Ah)
Bebeğim ne oldu? Çok aşık olduğunu mu düşündün?
¿Qué haces buscándome el la'o? (Ey) Si sabes que yo errores no repito
Beni bulmak için ne yapıyorsun? Hataları tekrarlamadığımı biliyorsan
Dile a tu nueva bebé que por hombres no compito (Mueve el culito)
Yeni sevgiline erkekler için yarışmadığımı söyle (Kıçını kaldır)
Que no tiene buena mano, y al menos yo te tenía bonito
Ve isteksizliği durdurmak için, en azından sana sahiptim.(

O-O-Ovy On The Drums
Davulda-a-a-a
Mi amor, es que usted se alejó mucho
Aşkım, gerçekten kendini uzaklaştırdın.
Y yo de lejos ya no veo, bebé
Ve o kadar uzağı göremiyorum bebeğim
TQM pero TQG, jajaja
TQM(Te quiero mucho)Seni çok seviyorum ama TQG(Te Quedó Grande) senin için çok büyük, hahaha
Barranquilla, Medallo
///
Kolombiya şehirleri
Barranquilla(Shakira doğum yeri), Medallo (Karol G doğum yeri)

*bichote: ekonomik veya politik konumu nedeniyle, genellikle uyuşturucu satışıyla ilgili olarak önemli veya etkili kabul edilen bir birey

Yorumlar