INNA- Start A Fire Şarkı Sözler (Türkçe Çeviri)




Start A Fire
Yangın başlatmak

Call me, you can call me
Çağır beni, beni çağırabilirsin
I'm just two hours away
Sadece iki saat uzaktayım
You can call me
Beni çağırabilirsin
Find me, you can find me
Beni bul, beni bulabilirsin
When you're looking at the sky
Sen gökyüzüne baktığında
You should feel me
Beni hissetmelisin

Oooh
There's something you should know
Bilmen gereken bir şey var
Yeah, I can hardly breathe
Evet, neredeyse nefes alamıyorum
I'm falling for you here, mmm
Burada sana aşık oluyorum, mmm

I'm gonna start a fire
Bir ateş yakacağım
And I'm gon' let you burn my heart again
Ve kalbimi tekrar yakmana izin vereceğim
Ooh, I'm gonna start a fire
Ooh, bir ateş yakacağım
And I'm gon' let you move
Ve gitmene izin vereceğim

And I'm gon' let you m—
Ve sana izin vereceğim
And I'm gon' let you m—
Ve sana izin vereceğim
And I'm gon' let you m—
Ve sana izin vereceğim
And I'm gon' let you m—
Ve sana izin vereceğim

Tell me, can you tell me
Söyle bana, bana söyleyebilir misin?
What to do without you here?
Burada sensiz ne yapmalı?
I miss you daily
Seni her gün özlüyorum
Always, yeah, I always
Her zaman, evet, ben her zaman
Gettin' lost in time and space
Zaman ve mekanda kaybolmak
Like in the old days
Eski günlerdeki gibi

Oooh
There's something you should know
Bilmen gereken bir şey var
Yeah, I can hardly breathe
Evet, neredeyse nefes alamıyorum
I'm falling for you here, mmm
Burada sana aşık oluyorum, mmm

I'm gonna start a fire
Bir ateş yakacağım
And I'm gon' let you burn my heart again
Ve kalbimi tekrar yakmana izin vereceğim
Ooh, I'm gonna start a fire
Ooh, bir ateş yakacağım
And I'm gon' let you move
Ve gitmene izin vereceğim

And I'm gon' let you m—
Ve sana izin vereceğim
And I'm gon' let you m—
Ve sana izin vereceğim
And I'm gon' let you m—
Ve sana izin vereceğim
And I'm gon' let you m—
Ve sana izin vereceğim

Oooh
There's something you should know
Bilmen gereken bir şey var
Yeah, I can hardly breathe
Evet, neredeyse nefes alamıyorum
I'm falling for you here, mmm
Burada sana aşık oluyorum, mmm

I'm gonna start a fire
Bir ateş yakacağım
And I'm gon' let you burn my heart again
Ve kalbimi tekrar yakmana izin vereceğim
Ooh, I'm gonna start a fire
Ooh, bir ateş yakacağım
And I'm gon' let you move
Ve gitmene izin vereceğim

And I'm gon' let you m—
Ve sana izin vereceğim
And I'm gon' let you m—
Ve sana izin vereceğim
And I'm gon' let you m—
Ve sana izin vereceğim
And I'm gon' let you m—
Ve sana izin vereceğim

Yorumlar