Måneskin - FEEL Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)




FEEL
HİSSETMEK

La La La La La La
La La La La La La
La La La La La La
La La La
La La La La La La
La La La La La La
La La La La La La
La La La

Don't need a lover
Bir sevgiliye ihtiyacım yok
You need an animal
Bir hayvana ihtiyacın var
S-s-somebody to take you home tonight
B-b-birisi seni bu gece eve götürecek
Blue jeans and leather
Kot pantolon ve deri
Never looked that hot before
Daha önce hiç bu kadar sıcak görünmemiştim
Don't you mind if I just stay goodbye
Hoşçakal kalmamın sakıncası yok

Cocaine is on the table
Kokain masada
Don't care we're rebel rebels
Umurumda değil biz asi asileriz
I know what you want
Ne istediğini biliyorum
I know what you need
Neye ihtiyacın olduğunu biliyorum
Do you understand?
Anlıyor musun?

I'm about to make you feel
Sana hissettirmek üzereyim
I'm about to make you feel
Sana hissettirmek üzereyim

Don't tell your mother
Annene söyleme
She doesn't wanna know
O bilmek istemiyor
'Bout the things we're gonna do tonight
Bu gece yapacağımız şeyler hakkında
Blue jeans and leather
Kot pantolon ve deri
Even better on the floor
Yerde daha da iyi
Light it up
Aydınlat
And lеt me lose your mind
Ve aklını kaçırmama izin ver

Cocaine is on thе table
Kokain masada
Don't care we're rebel rebels
Umurumda değil biz asi asileriz
I know what you want
Ne istediğini biliyorum
I know what you need
Neye ihtiyacın olduğunu biliyorum
Do you understand?
Anlıyor musunuz?

I'm about to make you feel
Sana hissettirmek üzereyim
(la la la la la la)
I'm about to make you feel
Sana hissettirmek üzereyim
La La La La La La
La La La La La La
La La La La La La
La La La
I'm about to make you feel
Sana hissettirmek üzereyim

I know what you want
Ne istediğini biliyorum
I know what you need
Neye ihtiyacın olduğunu biliyorum
Cocaine is on the table
Kokain masada
I know what you want
Ne istediğini biliyorum
I know what you need
Neye ihtiyacın olduğunu biliyorum
Don't care we're rebel rebels
Umurumda değil biz asi asileriz
Rebel rebels
Asi asiler

I'm about to make you feel
Sana hissettirmek üzereyim
La La La La La La
La La La La La La
La La La La La La
La La La

I'm about to make you feel
Sana hissettirmek üzereyim
La La La La La La
La La La La La La
La La La La La La
La La La

I'm about to make you
Seni yapmak üzereyim
La La La La La La
La La La La La La
La La La La La La
La La La
I'm about to make you feel
Sana hissettirmek üzereyim
I'm about to make you feel
Sana hissettirmek üzereyim

Yorumlar