KAROL G - GATÚBELA Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri) ft.Maldy




GATÚBELA
Kedicik

'Taba loca por probarte
Seni denemek için çıldırmıştım
Darte los besito' yo
Küçük öpücükler ver
Ojalá puedas'quedarte
Keşke kalabilsen
Porque así me quedo yo
Çünkü ben böyle kalıyorum

Estaba loca por cazarte
Seni avlamak için delirdim
Hacértelo rico yo
Onu benim için zengin et
Ojalá puedas quedarte
Keşke kalabilsen

Porque aquí me quedo yo, oh-oh-oh
Çünkü burada kalıyorum, oh-oh-oh
Porque aquí me quedo yo, oh-oh-oh, ey
Çünkü burada kalıyorum, oh-oh-oh, hey

'Taba loca por probarte
Seni denemek için çıldırmıştım
Darte los besito' yo
Küçük öpücükler ver
Ojalá puedas'quedarte
Keşke kalabilsen
Porque así me quedo yo
Çünkü ben böyle kalıyorum

Estaba loca por cazarte
Seni avlamak için delirdim
Hacértelo rico yo
Onu benim için zengin et
Ojalá puedas quedarte
Keşke kalabilsen
Ay, papi
Babacığım

Yo no ando con nadie, pero me tienen velá'
Kimseyle takılmıyorum ama beni uyanık tutuyorlar
Ya estoy elevada, me siento gatúbela
Zaten kafam iyi, kendimi Kedi kadın(Catwoman) gibi hissediyorum
Esto e' una foto porque yo no estoy pintá'
Bu bir fotoğraf çünkü ben boyalı değilim
Y ese huerfanito necesita una mamá
Ve o küçük yetimin bir anneye ihtiyacı var

Ay, qué rico
Ah ne kadar zengin
Cuando me pone el panty de ladito (Mmm)
Külotumu yana doğru koyduğunda (Mmm)
Ay, qué rico
Ah ne kadar zengin
Ese besito dámelo bajito (Ah)
Bana o küçük öpücüğü nazikçe ver (Ah)

Ay, bendito
Oh kutsanmış
En cuatro te lo pongo rapidito
Dörde kadar çabucak koyacağım
Mmm, bendito
Mmm, kutsanmış
No me comas tan rico, papacito
Beni bu kadar zengin yeme baba

'Taba loca por probarte
Seni denemek için çıldırmıştım
Darte los besito' yo
Küçük öpücükler ver
Ojalá puedas'quedarte
Keşke kalabilsen
Porque así me quedo yo
Çünkü ben böyle kalıyorum
Estaba loca por cazarte
Seni avlamak için delirdim
Hacértelo rico yo
Onu benim için zengin et
Ojalá puedas quedarte  (Uff, qué chimba un verso de Maldy)
Keşke kalabilsen (Uff, ne şempanze bir Maldy dizesi)

Sin Maldy no hay perreo
Maldy olmadan twerk olmaz
Yo la apreté en la disco como nadie la apretó
Diskoda kimse sıkmadığı gibi sıktım
Gatita mansa, pero gatita se me rebeló
Uysal kedicik, ama kedicik bana isyan etti
Me dijo que en la escolta el miedo que se lo quitó
Bana eskorttaki korkunun onu alıp götürdüğünü söyledi.

Que debajo 'e la falda nadie sabe si usa panty o no
Eteğin altında külotlu çorap giyip giymediğini kimse bilmiyor
Bellaqueo es lo que quiere, bellaqueo es lo que sigue (Wow)
Bellaqueo istediği şey, bellaqueo takip ettiği şey (Vay canına)
No me eches la culpa, yo te dije
Beni suçlama, sana söyledim
Que yo ando en la nota bien vira'o y a ti nadie te corrige
İyi çevrilmiş notta olduğumu ve kimsenin seni düzeltmediğini

Llégale a casa pa' que te cobije
Onu eve götür ki sana sığınabilsin
Que te quiero dar masacote pa' que esas nalga' reboten
Kalçaların zıplaması için sana masaj yapmak istiyorum.
Ella me lo tiene grandote, cómo te encanta Chimbote
Chimbote'yi ne kadar çok sevdiğin benim için büyük.
Tú ere' adicta y cachonda, te gusta que te lo roce
Bağımlı ve azgınsın, ovuşturulmayı seviyorsun
Como la canción de Yankee, rompe, rompe
Yankee şarkısı gibi, ara, ara

'Taba loca por probarte
Seni denemek için çıldırmıştım
Darte los besito' yo
Küçük öpücükler ver
Ojalá puedas'quedarte
Keşke kalabilsen
Porque así me quedo yo
Çünkü ben böyle kalıyorum

Estaba loca por cazarte
Seni avlamak için delirdim
Hacértelo rico yo
Onu benim için zengin et
Ojalá puedas quedarte
Keşke kalabilsen

Porque aquí me quedo yo, oh-oh-oh
Çünkü burada kalıyorum, oh-oh-oh
Cuanto te pongo el panty de laíto'
Laíto külotuna ne kadar koyarım?
Porque aquí me quedo yo, oh-oh-oh, ey
Çünkü burada kalıyorum, oh-oh-oh, hey
Yo dándote besito' allá abajito
Aşağıda sana küçük bir öpücük veriyorum

Jajaja
Hahaha
Oye, esta vez junto a La Bichota
Hey, bu sefer La Bichota ile
KAROL G, la bebesuki
KAROL G, bebeksuki
Con este servidor Maldy (Mmm)
Maldy'nin sunumuyla (Mmm)
Sin Maldy no hay perreo (Mmm)
Maldy olmadan twerk olmaz (Mmm)
The Music From The Company
Müzik şirketten

Yorumlar