INNA - Up Şarkı Sözleri (Türkçe Çevirisi)



INNA'nın yeni şarkısı Up İngilizce şarkı sözleri ve Türkçe çevirisi ile karşınızda.

Up
Yukarı

Once upon a time, there was a girl who made a wish
Bir zamanlar dilek tutan bir kız varmış
To find herself, her love and finally make the switch
Kendini, aşkını bulmak ve sonunda değişebilmek için
Then you came around, you healed another stitch
Sonra sen geldin ve başka bir yarayı iyileştirdin.
And I'm glad about that, I can finally make the switch
Ve bu yüzden çok mutluyum, sonunda değişebileceğim

And I know, yeah I know
Ve biliyorum, evet biliyorum
Many would like to be in my shoes
Birçok kişi benim yerimde olmak ister
And I know, yeah I know
Ve biliyorum, evet biliyorum
With you, I got nothin’ to lose
Seninle kaybedecek hiçbir şeyim yok
 
When I’m down, you can bring me up
Düştüğüm zaman beni kaldırabilirsin
Up-p-p, up-p-p, up-p-p, up-p-p
Yukarı, yukarı
And when I’m hurt, you know I don’t need much
Ve canım yandığında biliyorsun fazla bir şeye ihtiyacım yok
You can use that magic touch
O sihirli dokunuşu yapabilirsin
When I’m down, you can bring me up
Düştüğüm zaman beni kaldırabilirsin
Up-p-p, up-p-p, up-p-p, up-p-p
Yukarı, yukarı
And when I’m hurt, you know I don’t need much
Ve canım yandığında biliyorsun fazla bir şeye ihtiyacım yok
You can use that magic touch
O sihirli dokunuşu yapabilirsin
 
You can use that magic touch
O sihirli dokunuşu yapabilirsin
You can use that magic touch
O sihirli dokunuşu yapabilirsin
 
I was running all the time, babe, you came and slowed me down
Sürekli koşuyordum, bebeğim, sen geldin ve beni yavaşlattın
It's me, myself and you know, I'm levitating off the ground
Bu benim, bizzat ben ve biliyorsun, yükseliyorum
And when you came around, you healed another stitch
Ve sen geldiğinde, başka bir yarayı daha iyileştirdin
I was lost, but now you found me, I can finally make the switch
Kaybolmuştum ama şimdi beni buldun, sonunda değişebileceğim
 
And I know, yeah I know
Ve biliyorum, evet biliyorum
Many would like to be in my shoes
Birçok kişi benim yerimde olmak ister
And I know, yeah I know
Ve biliyorum, evet biliyorum
With you, I got nothin’ to lose
Seninle kaybedecek hiçbir şeyim yok
 
When I’m down, you can bring me up
Düştüğüm zaman beni kaldırabilirsin
Up-p-p, up-p-p, up-p-p, up-p-p
Yukarı, yukarı
And when I’m hurt, you know I don’t need much
Ve canım yandığında, biliyorsun fazla bir şeye ihtiyacım yok
You can use that magic touch
O sihirli dokunuşu yapabilirsin
When I’m down, you can bring me up
Düştüğüm zaman beni kaldırabilirsin
Up-p-p, up-p-p, up-p-p, up-p-p
Yukarı, yukarı
And when I’m hurt, you know I don’t need much
Ve canım yandığında, biliyorsun fazla bir şeye ihtiyacım yok
You can use that magic touch
O sihirli dokunuşu yapabilirsin
 
You can use that magic touch
O sihirli dokunuşu yapabilirsin
You can use that magic touch
O sihirli dokunuşu yapabilirsin

Yorumlar

  1. Çok beğendim sözleri anlamlı

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı şarkı ✌️💋

    YanıtlaSil
  3. Çeviri için teşekkürler 🐞🐞🐞🐞

    YanıtlaSil
  4. Yahya Kemal, Yunus Eme, Ömer Hayyam, Şiraz'lı Sadi, Cemal Süreyya ve Karakoç'ları okuduktan sonra bu sözleri değerlendirin deriz biz...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel şarkı

    YanıtlaSil
  6. Hic sevmedim anlam yok birde sazi okadar komikki kotu ama yinede turkceye cevirdiginiz icin tesekkurler

    YanıtlaSil
  7. Güzel müzik sözleri

    YanıtlaSil
  8. Efsene hem çeviri hemde şarky

    YanıtlaSil

Yorum Gönder