Bad Bunny - Me Porto Bonito Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)




Me Porto Bonito 
Güzel davranıyorum

Yeah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah, ey
Evet-evet-evet-evet-evet-evet, hey
En la guagua se quedó el olor de tu perfume
Parfümün kokusu kaldı otobüste
Tú ere' una bellaca, yo soy un bellaco, eso e' lo que no' une
Sen bir haydutsun, ben bir haydut, işte bu birleşmez
Ella sabe que está buenota y no la presumen
Ateşli olduğunu biliyor ve onu göstermiyorlar
Si yo fuera tu gato, subiera una foto los vierne' y los lune' (So)
Senin kedin olsaydım, cuma ve pazartesi günleri bir fotoğraf yüklerdim (Yani)

Pa' que to' el mundo vea lo rica que tú está', que tú está'
Herkes senin ne kadar zengin olduğunu görsün diye
Contigo tengo que apretar
Seninle sıkmak zorundayım
Y еn la calle ando suelto, pero por ti mе quito
Ve sokakta başım belada, ama senin için çıkıyorum
Si tú me lo pide', yo me porto bonito
Bana sorarsan, güzel davranırım
Y subo un selfie pa' que vean lo rica que tú está', que tú está'
Ve ne kadar zengin olduğunu, ne kadar zengin olduğunu görebilmeleri için bir selfie yüklüyorum.
Las otras tienen que apretar
Diğerleri basmak zorunda
En la calle ando suelto, pero por ti me quito
Sokakta başıboşum ama senin için çıkarım
Si tú me lo pide', yo me porto bonito (Ey, ey)
Bana sorarsan, güzel davranırım (Hey, hey)

Tú no ere' bebecita, tú ere' bebesota
Sen bebişko değilsin bebeksin
Frikitona, ma', se te nota
Frikitona(şarkıcı), söyleyebilirsin
Le gustan los trío' cuando está en la nota
Notta olduğu zaman üçlüyü sever
Si el novio no sirve, de una lo bota
Erkek arkadaşı iş yapmazsa, onu bir kenara atar.
Y wow, mami, dime dónde dejo el résume (Résume)
Ve vay anne, özgeçmişimi nerede bıraktığımı söyle (Devam)
Sé que te dejaste hace un me' (Ey, ey)
Bir ay önce ayrıldığını biliyorum (Hey, hey)
Y de una de pecho me zumbé
Ve göğsümün birinden vızıldadım
Si quiere' te hago un bebé o te traigo la plan B
İstersen seni bebek yaparım ya da sana B planını getiririm.
Uff, mami, qué rica tú te ve'
Uff anneciğim ne güzel görünüyorsun
Pa' los 2000 escuchaba RBD
2000'ler için RBD dinledim
Y ahora quiere perreo, to'a la noche en la pared
Ve şimdi twerk yapmak istiyor, bütün gece duvarda
Te obsesiono, CBD
Sana takıntılıyım, CBD

Mami, tú ere' élite (Ey), no te me limite' (Okey)
Anne, sen seçkinsin (Hey), beni sınırlama (Tamam)
Déjame hacerte lo que amerite y te levite
Hak ettiğini yapmama ve seni havaya kaldırmama izin ver
Dale pa'l escondite (Ey), no te me arisque' (So)
Ona bir sığınak ver (Hey), beni kızdırma (Yani)
Que aquí no va a poder llegar lo' satélite' (Oh)
'Uydu' buraya ulaşamayacak (Oh)
Mami, sube algo, dame contenido
Anne, bir şeyler yükle, bana içerik ver
Ese culo súbelo má' seguido
O kıçını daha sık yükle
Me paso jangueando, a ver si coincido, ey
Takılarak geçiriyorum, bakalım aynı fikirde miyim, hey
Y por fin doy contigo
Ve sonunda seni buluyorum
Mai, nuestra' bellaquera' nunca la' olvido
Mai, bizim 'yaramaz'ımız onu asla unutmam
Ninguna como tú a mí me ha complacido
Hiçbiri senin gibi beni memnun etmedi
Tú cree' que a toda' siempre les digo lo mismo
Hepsine hep aynı şeyi söylediğime inanıyorsun
Quiere chingar, pero no quiere na' fijo, ey
Sikişmek istiyor ama hiçbir şeyin düzeltilmesini istemiyor, hey
Pero en confianza me confiesa
Ama güven içinde bana itiraf ediyor
Dice que nadie le interesa
kimsenin umrunda değil diyor
Pero cuando sale, se pone traviesa (Ey)
Ama dışarı çıktığında yaramaz oluyor (Hey)

Pa' que to' el mundo vea lo rica que tú está', que tú está', ey
Herkes ne kadar zengin olduğunu görsün diye, hey
Contigo tengo que apretar
Seninle sıkmak zorundayım
Y en la calle ando suelto, pero por ti me quito
Ve sokakta başım belada, ama senin için çıkıyorum
Si tú me lo pide', yo me porto bonito
Bana sorarsan, güzel davranırım

Yorumlar