Otilia - Ultimul Mesaj Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri) ft. Emilian



Otilla, Ultimul mesaj isimli şarkısı Romence şarkı sözlerinin tamamı ve Türkçe çevirisi

Ultimul Mesaj
Son Mesaj

Inima mea
Kalbim
E la fundul sticlelor de vin
Şarap şişelerinin dibinde
Pe limba mea simt gustul ala fin
O güzel tadı dilimde hissediyorum
De dor de tine
Seni özlüyorum

Dar nu pot
Ama yapamam
Nu pot sa-mi scot din cap imaginea
Resmi aklımdan çıkaramıyorum
Cum ii zambeai cum te uitai la ea
Ona bakışını, ona nasıl gülümsedini
La fel cum o faceai cu mine
Tıpkı senin bana yaptığın gibi
Dar astazi o sa se termine
Ama bugün sona erecek

Vreau sa te sun
Seni aramak istiyorum
Tot incerc sa-mi fac curaj
Hala cesur olmaya çalışıyorum
Vreau sa-ti spun
Sana söylemek istiyorum
Ca asta-i ultimul mesaj
Bu son mesaj
Iti scriu acum "inima mea
Şimdi sana yazıyorum "kalbim
Te rog nu ma mai cauta"
Lütfen beni aramayı bırak"
Cu lacrimi spun
Gözyaşlarıyla söylüyorum
"Fii fericit cu ea"
"Onunla mutlu ol"

Cuvintele tale
Kelimelerin
Atarna greu
Zor duruyor
Citesc printre randuri
Satır aralarını okuyorum
Mesajul tau
Verdiğin mesajı
Si simt ca se rupe, rupe, rupe
Ve kırıldığını, kırıldığını, kırıldığını hissediyorum
Inima in mine
İçimdeki kalp
Ce pot sa spun e:
Söyleyebileceği şey şudur:
Imi pare rau
Kusuruma bakma
Nu mai eram demult al tau
Uzun zamandır senin değilim
Simteam ca o sa se termine
Sonunun geleceğini hissettim

Vreau sa te sun
Seni aramak istiyorum
Tot incerc sa-mi fac curaj
Hala cesur olmaya çalışıyorum
Vreau sa-ti spun
Sana söylemek istiyorum
Ca asta-i ultimul mesaj
Bu son mesaj
Iti scriu acum "inima mea
Şimdi sana yazıyorum "kalbim
Te rog nu ma mai cauta"
Lütfen beni aramayı bırak"
Cu lacrimi spun
Gözyaşlarıyla söylüyorum
"Fii fericit cu ea"
"Onunla mutlu ol"

Na na na na na
Mai bine asa
Böyle daha iyi
Fii fericit cu ea
Onunla mutlu ol
Na Na Na
E ultima dorinta a mea
Son arzum bu

Vreau sa te sun
Seni aramak istiyorum
Tot incerc sa-mi fac curaj
Hala cesur olmaya çalışıyorum
Vreau sa-ti spun
Sana söylemek istiyorum
Ca asta-i ultimul mesaj
Bu son mesaj
Iti scriu acum "inima mea
Şimdi sana yazıyorum "kalbim
Te rog nu ma mai cauta"
Lütfen beni aramayı bırak"
Cu lacrimi spun
Gözyaşlarıyla söylüyorum
"Fii fericit cu ea"
"Onunla mutlu ol"

Yorumlar