Katy Perry - Swish Swish Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri) ft. Nicki Minaj




Katy Perry ve Nicki Minaj'ın yeni düet Şarkısı Swish Swish İngilizce Şarkı sözleri ve Türkçe Çevirisi ile karşınızda.

Swish Swish
Basket Basket

They know what is what
Ne olduğunu biliyorlar
But they don't know what is what
Ama ne olduğunu bilmiyorlar
They just strut
Sadece kasılarak yürüyorlar
What the fuck?
Bu nedir?

A tiger
Bir kaplan
Don't lose no sleep
Uykunu kaçırma
Don't need opinions
Görüşlere ihtiyacın yok
From a shellfish or a sheep
Kabuklu bir deniz hayvanından veya bir kuzudan
Don't you come for me
Benim için gelme
No, not today
Hayır, bugün değil
You're calculated
Sen hesaplandın
I got your number
Numaran bende var
'Cause you're a joker
Çünkü senin jokersin
And I'm a courtside killer queen
Ve ben saha kenarı öldürücü kraliçeyim
And you will kiss the ring
Ve sen yüzüğü öpeceksin
You best believe
İnansan iyi olur

So keep calm, honey, I'ma stick around
O yüzden sakin ol, tatlım ben buralarda takılacağım
For more than a minute, get used to it
Bir dakikadan daha fazla, alışsan iyi olur
Funny my name keeps comin' outcho mouth
Adımın ağzından düşmemesi de komik
'Cause I stay winning lay 'em up like
Çünkü ben kazanmaya devam edeceğim

Swish, swish, bish
Basket diye dizeceğim
Another one in the basket
Sepette bir tane daha var
Can't touch this
Ona dokunamazsın
Another one in the casket
Kutuda bir tane daha var

Your game is tired
Senin oyunun yorucu
You should retire
Emekli olmalısın
You're 'bout as cute as an old coupon expired
Sen süresi dolmuş eski kupon kadar tatlısın
And karma's not a liar
Ve karma yalancı değil
She keeps receipts
Fişleri saklar

So keep calm, honey, I'ma stick around
O yüzden sakin ol, tatlım ben buralarda takılacağım
For more than a minute, get used to it
Bir dakikadan daha fazla, alışsan iyi olur
Funny my name keeps comin' outcho mouth
Adımın ağzından düşmemesi de komik
'Cause I stay winning lay 'em up like
Çünkü ben kazanmaya devam edeceğim

Swish, swish, bish
Basket diye dizeceğim
Another one in the basket
Sepette bir tane daha var
Can't touch this
Ona dokunamazsın
Another one in the casket
Kutuda bir tane daha var
Swish, swish, bish
Basket diye dizeceğim
Another one in the basket
Sepette bir tane daha var
Can't touch this
Ona dokunamazsın
Another one in the casket
Kutuda bir tane daha var

They know what is what
Ne olduğunu biliyorlar
But they don't know what is what
Ama ne olduğunu bilmiyorlar
Katy Perry
They just know what is what
Ne olduğunu biliyorlar
Young Money
But they don't know what is what
Ama ne olduğunu bilmiyorlar
They just know what is what
Ne olduğunu biliyorlar
But they don't know what is what
Ama ne olduğunu bilmiyorlar
They just strut
Sadece kasılarak yürüyorlar
Hahaha, yo
What the fuck?
Bu nedir?

(Nicki Minaj)
Pink Ferragamo sliders on deck
Pembe Ferragamo kaydırıcılar güvertede
Silly rap beefs just get me more checks
Aptal rap mızmızcıları sadece benim daha fazla kontrol etmemi sağlıyor
My life is a movie, I'm never off set
Hayatım bir film, asla setten çıkmam
Me and my amigos no, not Offset
Ben ve benim arkadaşlarım hayır, setten çıkmam
Swish swish, aww I got them upset
Basket basket, ay onları üzdüm
But my shooters'll make 'em dance like dubstep
Ama benim atıcılarım onları dub step dansı yaptıracak
Swish, swish, aww, my haters is obsessed
Basket basket, ay, benden nefret edenler takıntılı
'Cause I make M's, they get much less
Çünkü ben M'leri yaparım, onlar daha azını alırlar
Don't be tryna double back
İki katı dönüş yapmayı deneme
I already despise you
Seni şimdiden küçümsüyorum
All that fake love you showin'
Gösterdiğin sahte sevgi
Couldn't even disguise you
Seni saklayamıyor bile
Ran? When? Nicki gettin' tan
Kaçtın mı? Ne zaman?Nicki bronzlaşıyor
Mirror mirror who's the fairest bitch in all the land?
Ayna ayna yeryüzünde en adil sürtük kim?
Damn, man, this bitch is a Stan
Kahretsin, adamım, bu sürtük takıntılı bir fan
Muah, muah, the generous queen will kiss a fan
Muah, muah, cömert kraliçe bir fanı öpecek
Ass goodbye, I'ma be riding by
Sürtük hoşça kal, ben süreceğim
I'ma tell my ----- Biggz, yeah that's tha guy
Büyük patronlarıma söyleyeceğim, evet o bu çocuk
A star's a star, da ha da ha
Bir yıldız bir yıldızdır, da ha da ha
They never thought the swish god would take it this far
Onlar asla basket Tanrısının buraya kadar gelebileceğini tahmin etmemiştir
Get my pimp cup, this is pimp shit, baby
Meyve suyu tutacağımı al, bu lanet tutacak, bebeğim
I only rock with Queens, so I'm makin' hits with Katy
Ben sadece Queenslilerle dans ederim, o yüzden Katy'le hit şarkılar yapıyorum

Swish, swish, bish
Basket diye dizeceğim
Another one in the basket
Sepette bir tane daha var
Can't touch this
Ona dokunamazsın
Another one in the casket
Kutuda bir tane daha var

They know what is what
Ne olduğunu biliyorlar
Do they know?
Biliyorlar mı?
But they don't know what is what
Ama ne olduğunu bilmiyorlar
They just know what is what
Ne olduğunu biliyorlar
But they don't know what is what
Ama ne olduğunu bilmiyorlar
They just know what is what
Ne olduğunu biliyorlar
But they don't know what is what
Ama ne olduğunu bilmiyorlar
They just strut
Sadece kasılarak yürüyorlar
What the...
Bu nedir?

Yorumlar