Ariana Grande - Moonlight Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)






Moonlight
Mehtap

The Sun is setting, and you're right, here by my side
Güneş yerleşiyor ve sen tam burada benim yanımdasın
And the movie's playing, but we won't be watching tonight
Ve film oynuyor, ama bu gece izlemiyoruz
Every look, every touch makes me wanna give you my heart
Her bakış, her dokunuş sana kalbimi vermek istememi sağlıyor
I be crushin' on you, baby
Senin için parçalanıyorum, bebeğim
Stay the way you are
Olduğun gibi kal

Cause I never knew, I never knew
Çünkü hiç bilmiyordum, hiç bilmiyordum
You could have moonlight in your hands
Ay ışığını ellerine alabildiğini
'Til the night I held you
Seni tuttuğum geceye kadar
You're my moonlight
Sen ayışığısın
Moonlight
Ayışığı

I kiss his fingertips
Parmak uçlarını öpüyorum
As I'm wishing he's all mine
Tamamen benim olmasını dilerken
He's giving me Elvis
Bana Elvis'i veriyor
With some James Dean in his eyes
Gözlerinde biraz da James Dean ile
Puts his lips on my neck
Dudaklarını boynuma dokunduruyor
Makes me want to give him my body
Ona vücudumu vermek istememi sağlıyor
I be fallin' for you, baby
Senin için düşüyorum, bebeğim
And I just can't stop
Ve kendimi durduramıyorum

Cause I never knew, I never knew
Çünkü hiç bilmiyordum, hiç bilmiyordum
You could have moonlight in your hands
Ay ışığını ellerine alabildiğini
'Til the night I held you
Seni tuttuğum geceye kadar
You're my moonlight
Sen ayışığımsın
Moonlight
Ayışığı
Baby I be fallin'
Düşüyorum bebeğim
You're my moonlight
Sen benim ayışığımsın
Moonlight
Ayışığı

He's so bossy
O emretmeyi çok seviyor
He makes me dance
Beni dans ettiriyor
Tryna sit in the back of his whip
Kırbacının arkasına oturmaya çalışırken
And just cancel my plans
Ve planlarımdan hemen vazgeçiyorum
Sweet like candy
Şeker gibi tatlı
But he's such a man
Ama o tam bir adam
He knows just what it does
Bana ne yaptığını biliyor
When he's holding me tight
Beni sıkıcı tuttuğunda
And he calls me "Moonlight" too
Ve bana ayışığı dediğinde

Yorumlar

Yorum Gönder