Marshmello - Bye Bye Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri) ft.Juice WRLD




Bye Bye
Güle Güle

Alright, Mello made it right
Pekala, bunu Mello yaptı
Bye-bye, bye-bye
Güle güle, güle güle
Oh my, get out my life
Ah, hayatımdan çıkıp gitmesini söyledim
She said, "Why?"
"Neden?" dedi
(Mello made it right)
(Mello haklı çıktı)

I hit her with a bye-bye, bye-bye
Onu vedalar eşliğinde üzüyorum
You're out your mind
Sen aklını kaçırmışsın
I'm out of pills
Hiç hapım kalmadı
And you're out of lies
Ve sen yalanlardan oluşmuşsun
It stays dark outside even when it's daytime
Bugün sabah olmasına rağmen dışarısı hala karanlık
Like, bye-bye, bye-bye
Sanki bana güle güle diyormuş gibi
Uh, bye-bye, bye-bye
Uh, güle güle, güle güle

Um, sonra görüşürüz, uh
Um, see you later, uh
Girl, I got a question for you, yeah, I need a favor (Uh)
Kızım, sana bir sorum var, evet, bir iyiliğe ihtiyacım var
Turn yourself back to a demon, I'm a demon slayer (Uh)
Kendi iblisliğine geri dön, ben bir iblis avcısıyım
Hell-proof to the core, take me to your lair (Uh)
Ben cehennem geçirmezim, beni inine götür
Uh, hella persuasive
Ah, baya inandırıcı
Hella curved animation, like The Matrix
Matrix'deki animasyonlar gibi
Percocet, body achin', stomach achin'
Ağrı kеsici lazım, midem ve bedеnim ağrıyor
Feel like it's a fuckin' earthquake where my brain is, huh, oh
Beynimin neden olduğu bir depremmiş gibi hissediyorum
Hell's Kitchen blazing
Hell's Kitchen programındaki gibi yanıyorum
Cookin' coke up for slave masters, bloody apron
Köle efendisi için kokain hazırlıyorum, önlüğüm kanlı
I remember havin' a dream catcher, when I was like ten
On yaşımdayken bir rüya kapanım olduğunu hatırlıyorum
Set that bitch on fire, all my dreams been comin' true since (Been comin' true since)
O kaltağı ateşe verdim, o zamandan beri tüm hayallerim gerçek oluyor

Hit her with a bye-bye, bye-bye
Onu vedalar eşliğinde üzüyorum
You're out your mind
Sen aklını kaçırmışsın
I'm out of pills
Hiç hapım kalmadı
And you're out of lies
Ve sen yalanlardan oluşmuşsun
It stays dark outside even when it's daytime
Bugün sabah olmasına rağmen dışarısı hala karanlık
Like, bye-bye, bye-bye
Sanki bana güle güle diyormuş gibi
Uh, bye-bye, bye-bye (Bye)
Güle güle, güle güle

Yorumlar