NAYEON - POP! Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)




POP! 

What's wrong?
Sorun nedir?
홀릴 듯이 난 너를 자극해 (Pop, pop, pop)
Seni ele geçirilmiş gibi uyarıyorum (Pop, pop, pop)
Watch out, 설렌 듯이
Dikkat et, heyecanlı gibi
네 부푼 맘이 터질 듯해 (Pop, pop, pop)
Şişmiş kalbin patlamak üzere (Pop, pop, pop)
(Let's start) 내 맘대로 play it
(Hadi başlayalım) Benim tarzımla oyna
(Won't stop) 거침없이 shake it
(Durmayacak) Tereddüt etmeden salla
You know? 넌 내게
Bilirsin? sen bana
달려있단 것만 알아둬 (Yeah, yeah)
Sadece sana bağlı olduğunu biliyorum (Evet, evet)

이미 넌 나를
Zaten sen ben
벗어날 수가 없어
Kaçamam
떨린 그 눈빛, 티 나는 몸짓, baby
O titreyen gözler, o iğneleyici hareket, bebeğim
터뜨리고 싶은 너
Patlamak istiyorsun

설렘이 멎기 전에
Heyecan durmadan önce
I wanna make it
Başarmak istiyorum
Pop, pop, pop, you want it
Pop, pop, pop, istiyorsun
Pop, pop, pop, 터지길 원해
Pop, pop, pop, patlamasını istiyorum
가슴이 뛰는 이 느낌
Kalbimdeki bu çarpma hissi
I wanna make it
Başarmak istiyorum
Pop, pop, pop, you want it
Pop, pop, pop, istiyorsun
Pop, pop, pop, 널 갖길 원해
Pop, pop, pop, seni istiyorum

Pop, pop, pop (Uh-uh)
Pop, pop, pop (Uh-uh)
Pop, pop, pop (Uh-uh)
Pop, pop, pop

너무 잘 보여
Çok iyi görünüyor
아무리 숨겨도
Ne kadar gizli olursa olsun
이미 들킨 걸
Çoktan duydum
자꾸 둥둥 떠다니잖아 (Yeah, yeah)
Etrafta süzülmeye devam ediyorsun (Evet, evet)

여유롭게 check it (Check it)
Rahatça kontrol edin (Kontrol edin)
보란 듯이, take it
Gördüğün gibi al
Baby, baby, you're out of control
Bebeğim, bebeğim, kontrolden çıktın
So you're under my control
Yani benim kontrolüm altındasın

설렘이 멎기 전에
Heyecan durmadan önce
I wanna make it
Başarmak istiyorum
Pop, pop, pop, you want it
Pop, pop, pop, istiyorsun
Pop, pop, pop, 터지길 원해
Pop, pop, pop, patlamasını istiyorum
가슴이 뛰는 이 느낌
Kalbimdeki bu çarpma hissi
I wanna make it
Başarmak istiyorum
Pop, pop, pop, you want it
Pop, pop, pop, istiyorsun
Pop, pop, pop, 널 갖길 원해
Pop, pop, pop, seni istiyorum

Pop, pop, pop (Uh-uh)
(Hey, hey, hey, hey)
Pop, pop, pop (Uh-uh)
(Hey, hey, hey, hey)
Pop, pop, pop (Uh-uh)
(Hey, hey, hey, hey)
Pop, pop, pop
(Hey, hey, hey, hey)

Pop, pop, 버블같이 터져 버릴지 몰라
Pop, pop, bir balon gibi patlayabilir
끝도 없이 점점 부풀어 가
Sonsuza kadar şişirmek
내게 푹 빠진 너를 애써 참진 마
Bana aşık olan sana katlanmak için fazla uğraşma
Baby, eyes on me now, 내가 터뜨려 줄 테니
Bebeğim, şimdi gözler üzerimde, patlatacağım

Five
Beş
자 때가 됐어, four
Uyuma zamanı, dört
딱 숨을 멈춰, three
Sadece nefesini tut, üç
난 너를 겨눠, two, one
Seni hedefliyorum, iki, bir
Here we go
İşte başlıyoruz

설렘이 멎기 전에 (설렘이 멎기 전에)
Heyecan durmadan (heyecan durmadan)
I wanna make it
Başarmak istiyorum
Pop, pop, pop, you want it (Pop, pop)
Pop, pop, pop, bunu istiyorsun (Pop, pop)
Pop, pop, pop, 터지길 원해 (터지길 원해)
Pop, pop, pop, patlamasını istiyorum (patlamasını istiyorum)
가슴이 뛰는 이 느낌 (이 느낌, 느낌, yeah, hey)
Bu kalbimin atışı hissi (bu his, his, evet, hey)
I wanna make it
Başarmak istiyorum
Pop, pop, pop, you want it
Pop, pop, pop, istiyorsun
Pop, pop, pop, 널 갖길 원해 (I know you want it, babe)
Pop, pop, pop, seni istiyorum (İstediğini biliyorum bebeğim)

Pop, pop, pop (Uh-uh)
Pop, pop, pop (Uh-uh) (You gotta pop it)
Pop, pop, pop (Uh-uh) (Onu patlatmalısın)
Pop, pop, pop (Uh-uh) (I can't stop it)
Pop, pop, pop (Uh-uh) (Bunu durduramıyorum)
Pop, pop, pop

Yorumlar

Yorum Gönder