Chris Brown - WE (Warm Embrace) Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)



Chris Brown'un yeni şarkısı WE İngilizce şarkı sözleri ve Türkçe çevirisi

WE (Warm Embrace)
Sıcak Sarılış

I can see your mind is overworked, boo (Yeah)
Aklının çok çalıştığını görebiliyorum, boo (Evet)
Tension in your body when I touch you (Yeah)
Sana dokunduğumda vücudundaki gerginlik (Evet)
Girl, you deserve it
Kızım, bunu hak ediyorsun
I'm gon' make every second of this worth it
Bunun her saniyesini buna değer hale getireceğim
Love how you do everything you do with a purpose, babe
Yaptığın her şeyi bir amaç için yapmana bayılıyorum bebeğim
Focus, babe, oh-oh
Odaklan bebeğim, oh-oh

Temperature keeps rising like Poseidon when you ride my wave
Dalgama bindiğinde sıcaklık Poseidon gibi yükselmeye devam ediyor.
Yeah-yeah-yeah-yeah, yeah-yeah-yeah-yeah
Evet-evet-evet-evet, evet-evet-evet-evet
Whisper your desires, I'll provide 'em, will you say you'll stay tonight?
Arzularını fısılda, onları temin edeceğim, bu gece kalacağını söyler misin?
'Cause when we done making love, clean it up
Çünkü sevişmeyi bitirdiğimizde, temizle

And I wanted to wrap you in
Ve seni sarmak istedim
My warm embrace
Benim sıcak sarılışım
And make it last forever
Ve sonsuza dek sürmesini sağla
Girl, I catch a glimpse of heaven
Kızım, cennetin bir görüntüsünü yakaladım
When you let me wrap you in (Wrap you in)
Seni sarmama izin verdiğinde (Seni sarmama)
My warm embrace (My warm embrace)
Benim sıcak sarılış (Sıcak sarılışım)
Visions of my hands in places
Ellerimin yerlerdeki görüntüleri
My warm embrace
Benim sıcak sarılışım

Take my chance and dive into your ocean, yeah
Şansımı dene ve okyanusuna dal, evet
Tried my best to give you all that you want
Sana istediğin her şeyi vermek için elimden geleni yaptım
Girl, before you leave, let me love every part of your anatomy
Kızım, gitmeden önce vücudunun her yerini sevmeme izin ver.
And I want you to pour your pain on me, oh yeah
Ve acını üzerime dökmeni istiyorum, oh evet

Temperature keeps rising like Poseidon when you ride my wave (Ride my wave, oh)
Dalgama bindiğinde sıcaklık Poseidon gibi yükselmeye devam ediyor.(yükselmeye devam)
Yeah-yeah-yeah-yeah, yeah-yeah-yeah-yeah (Yeah-yeah)
Evet-evet-evet-evet, evet-evet-evet-evet (Evet-evet)
Whisper your desires, I'll provide 'em, will you say you'll stay tonight?(Yeah, yeah)
Arzularını fısılda, onları temin edeceğim, bu gece kalacağını söyler misin?(Evet, evet)
'Cause when we done making love, clean it up (When we done)
Çünkü sevişmeyi bitirdiğimizde, temizle (Bitirdiğimizde)

And I wanted to wrap you in (Ooh-ooh, ooh-ooh)
Ve seni sarmak istedim (Ooh-ooh, ooh-ooh)
My warm embrace (My warm, my warm)
Benim sıcak sarılışım (Benim sıcak, benim sıcak)
And make it last forever
Ve sonsuza dek sürmesini sağla
Girl, I catch a glimpse of heaven
Kızım, cennetin bir görüntüsünü yakaladım
When you let me wrap you in (In)
Seni sarmama izin verdiğinde (sarmama)
My warm embrace (My warm embrace)
Benim sıcak sarılış (Sıcak sarılışım)
Visions of my hands in places (Yeah)
Ellerimin yerlerdeki görüntüleri
My warm embrace
Benim sıcak sarılışım

Let me make it right
Yapmama izin ver
Take my time inside
Zamanımı içeri al
I know you're way past due
Biliyorum vadesi çok geçti
Give my all to you (Huh)
Her şeyimi sana vereyim (Huh)
Tonight gon' be about you, baby
Bu gece senin için olacak, bebeğim
Give you somethin' that'll drive you crazy
Seni deli edecek bir şey vereceğim
Will you say that you'll stay?
Kalacağını mı söyleyeceksin?
'Cause when we done making love, clean it up
Çünkü sevişmeyi bitirdiğimizde, temizle

And I wanted to wrap you in (Oh, no-no)
Ve seni sarmak istedim (Oh, hayır-hayır)
My warm embrace (My warm embrace)
Benim sıcak sarılışım (Sıcak sarılışım)
And make it last forever
Ve sonsuza dek sürmesini sağla
Girl, I catch a glimpse of heaven (Ooh)
Kızım, cennete bir bakış yakaladım (Ooh)
When you let me wrap you in (Let me wrap you in)
Seni sarmama izin verdiğinde (sarmama izin verdiğinde)
My warm embrace (Oh, yeah, da-da-da-da)
Benim sıcak sarılışım (Oh, evet, da-da-da-da)
Visions of my hands in places
Ellerimin yerlerdeki görüntüleri
My warm embrace
Benim sıcak sarılışım

Wrap you in
Seni sarmam
My warm embrace
Benim sıcak sarılışım
Make it last forever, baby
Sonsuza kadar sürmesini sağla bebeğim
Uh
ah
Oh, oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh
My warm embrace
Benim sıcak sarılışım
(My warm embrace, my warm embrace)
(Sıcak sarılışım, sıcak sarılışım)
(My warm embrace, my warm embrace)
(Sıcak sarılışım, sıcak sarılışım)

Yorumlar