Adele - Woman Like Me Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)



Adele Woman Like Me adlı şarkısı İngilizce şarkı sözleri ve Türkçe çevirisi ile karşınızda

Woman Like Me
Benim gibi bir kadın

You're driving me away, give me a reason to stay
Beni uzaklaştırıyorsun, kalmam için bir sebep söyle
I want to be lost in you, but not in this way
Senin içinde kaybolmak istiyorum, ama bu şekilde değil
Don't think you quite understand who you have on your hands
Elinizde kimin olduğunu tam olarak anladığınızı sanmayın.
How can you not see just how good for you I am?
Senin için ne kadar iyi olduğumu nasıl göremiyorsun?
I know that you've been hurt before
Biliyorum daha önce incindin
That's why you feel so insecure
Bu yüzden bu kadar güvensiz hissediyorsun
I begged you to let me in 'cause I only want to be the cure
Bana içini açman için yalvardım çünkü ben sadece derdine derman olmak istiyorum
If you don't choose to grow, we ain't ever gonna know
Eğer büyümeyezsen, asla bilemeyeceğiz
Just how good this could be
Bunun ne kadar iyi olabileceğini
I really hoped that this would go somewhere
Gerçekten bu ilişkinin bir yere varacağını sanmıştım

Complacency is the worst trait to have, are you crazy?
Sahip olunabilecek en kötü özellik, kendini beğenmişliktir, çıldırdın mı sen? 
You ain't never had, ain't never had a woman like me
Hiç sahip olamadın, benim gibi bir kadına hiç sahip olamadın
It is so sad a man like you could be so lazy
Senin gibi bir adamın bu kadar tembel olabilmesi çok üzücü
Consistency is the gift to give for free and it is key
Tutarlılık, kolayca verebileceğin bir hediyedir ve
To ever keep, to ever keep a woman like me
Benim gibi bir kadını hayatında tutabilmenin anahtarıdır

All you do is complain about decisions you make
Tek yaptığın, verdiğin kararlardan şikayet etmek
How can I help lift you if you refuse to activate the life that you truly want?
Gerçekten istediğin hayatı yaşamayı reddedersen sana nasıl yardımcı olabilirim?
I know it's hard, but it's not
Biliyorum zor gibi ama zor değil
We come from the same place, but you will never give it up
Aynı yerden geliyoruz ama asla vazgeçmeyeceksin
It's where they make you feel powerful
Seni güçlü hissettirdikleri yer burası
That's why you think I make you feel small
Bu yüzden sana kendini küçük hissettirdiğimi düşünüyorsun
But that's your projection, it's not my rejection
Ama bu senin önyargın, benim yanlışım değil
I put my heart on the line for the very first time
Kalbimi ilk kez tehlikeye attım

Because you asked me to and now you've gone and changed your mind
Çünkü sen istedin ve şimdi gittin ve fikrini değiştirdin
But lovin' you was a breakthrough
Ama seni sevmek bir dönüm noktasıydı
I saw what my heart can really do
Kalbimin gerçekten neler yapabileceğini gördüm
Now some other man will get the love I had for you
Şimdi başka bir adam sana olan aşkımı alacak
Cause you don't care, oh
Çünkü umurunda değil

Complacency is the worst trait to have, are you crazy?
Sahip olunabilecek en kötü özellik, kendini beğenmişliktir, çıldırdın mı sen? 
You ain't never had, ain't never had a woman like me
Hiç sahip olamadın, benim gibi bir kadına hiç sahip olamadın
It is so sad a man like you could be so lazy
Senin gibi bir adamın bu kadar tembel olabilmesi çok üzücü
Consistency is the gift to give for free and it is key
Tutarlılık, kolayca verebileceğin bir hediyedir ve
To ever keep, to ever keep a woman like me
Benim gibi bir kadını hayatında tutabilmenin anahtarıdır

A woman like me (One more time)
Benim gibi bir kadın (Bi daha)
Complacency (Woman like me), is the worst trait to have (Woman like me)
Sahip olunabilecek en kötü özellik, kendini beğenmişliktir, (benim gibi kadın) 
Are you crazy? (Woman like me)
Çıldırdın mı sen (benim gibi kadın)
You ain't never had, ain't never had a woman like me (Woman like me)
Hiç sahip olamadın, benim gibi bir kadına hiç sahip olamadın (benim gibi)
It is so sad a man like you could be so lazy (Woman like me)
Senin gibi bir adamın bu kadar tembel olabilmesi çok üzücü (benim gibi kadın)
Consistency (Woman like me), is the gift to give for free and it is key
Tutarlılık, kolayca verebileceğin bir hediyedir ve bir anahtardı

Yorumlar