Adele - My Little Love Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)




Adele My Little Love şarkısı İngilizce şarkı sözleri ve Türkçe çevirisi.

My Little Love
Benim küçük aşkım

My little love
Benim küçük aşkım
I see your eyes widen like an ocean
When you look at me so full of my emotions
Bana duygularımla baktığında gözlerinin 
okyanus gibi genişlediğini görüyorum
I'm findin' it hard to be here sincerely
Burada olmakta zorlanıyorum
I know you feel lost, it's my fault completely
Kaybolmuş hissettiğini biliyorum, bu tamamen benim hatam

Tell me you love me
Beni sevdiğini söyle
I love you a million percent
Seni yüzde bir milyon seviyorum

I don't recognise myself in the coldness of the daylight
Sabahın ayazında kendimi tanıyamıyorum
So I ain't surprised you can read through all of my lies
Bu yüzden tüm yalanlarımı anlayabilmene şaşırmadım
I feel so bad to be here when I'm so guilty
Kabahatliyken burada olduğum için çok kötü hissediyorum
I'm so far gone and you're the only one who can save mе
Çok uzaktayım ve beni kurtarabilecek tek kişi sensin

Oi, I feel like you don't love me
Beni sevmiyormuşsun gibi hissediyorum
Why do you feel likе that?
Neden böyle hissediyorsun?
Do you like me?
Benden hoşlanıyor musun?
You know mummy doesn't like anyone else like I like you, right?
Annenin hiç kimseyi senin kadar sevmediğini biliyorsun, değil mi?

I'm holdin' on (Barely)
Dayanıyorum (zar zor)
Mama's got a lot to learn (It's heavy)
Annemin öğrenecek çok şeyi var (bu çok kötü)
I'm holdin' on (Catch me)
Dayanıyorum (yakala beni)
Mama's got a lot to learn (Teach me)
Annemin öğrenecek çok şeyi var (Öğret bana)

Mummy's been having a lot of big feelings recently
Annem son zamanlarda çok büyük duygular yaşıyor.
Like how?
Ne gibi?
Just, like, mummy, I'm, I'm, the feeling that I have
Şöyle, anne gibi, ben, ben, sahip olduğum duygu
Like, um, I feel a bit confused
Mesela, um, biraz kafam karıştı
Why?
Niye ya?
I don't know
Bilmiyorum
And I feel like I don't really know what I'm doing
Ve gerçekten ne yaptığımı bilmiyormuşum gibi hissediyorum
Oh, at all?
Ah, hiç mi?
At all
Hiç
And that would make me go...
Ve bu gitmeme neden olurdu...

My little love
Benim küçük aşkım
Tell me, do you feel the way my past aches?
Söyle bana, geçmiş acılarımı hissedebiliyor musun?
When you lay on me, can you hear the way my heart breaks?
Kucağıma yattığında kalp kırıklıklarımı işitebiliyor musun?
I wanted you to have everything I never had
Benim sahip olamadığım her şeye sahip olmanı istedim
I'm so sorry if what I've done makes you feel sad
Yaptığım şeyler seni üzdüyse çok özür dilerim

I love your dad 'cause he gave you to me
Babanı seviyorum çünkü seni bana verdi
You're half me and you're half daddy, oh
Sen bir parça ben bir parça babansın

I'm holdin' on (Barely)
Dayanıyorum (zar zor)
Mama's got a lot to learn (It's heavy)
Annemin öğrenecek çok şeyi var (bu çok kötü)
I'm holdin' on (Catch me)
Dayanıyorum (yakala beni)
Mama's got a lot to learn (Teach me)
Annemin öğrenecek çok şeyi var (Öğret bana)

I'm having a bad day, I'm having a very anxious day
Kötü bir gün geçiriyorum, çok endişeli bir gün
I feel very paranoid, I feel very stressed
Kendimi çok paranoyak hissediyorum, çok stresli hissediyorum
Um, I have a hangover, which never helps, but
Akşamdan kalmayım, ama içmek de işe yaramıyor
I feel like today is the first day since I left him that I feel lonely
Bugün ondan ayrıldığımdan beri yalnız hissettiğim ilk gün gibi hissediyorum
And I never feel lonely, I love being on my own
Ve asla yalnız hissetmiyorum, kendi başıma olmayı seviyorum
I always preferred being on my own than being with people
İnsanlarla olmaktansa tek başıma olmayı her zaman tercih etmişimdir
And I feel like maybe I've been, like, overcompensating
Ve belki bu yaralarını sarma işini abartıyor gibi de hissediyorum
And being out and stuff like that to keep my mind off of him
Ve aklımı ondan uzak tutmak için dışarıda olmak ve bunun gibi şeyler
And I feel like today, I'm home and I wanna be at home
Ve bugün evdeyim ve evde olmak istiyor gibi hissediyorum,
I just wanna watch TV and curl up in a ball and
Sadece TV izlemek ve bir top gibi kıvrılmak istiyorum ve
Be in my sweats and stuff like that, but I just feel really lonely
Kazağımın içinde olmak falan, gerçekten yalnız hissediyorum
I feel a bit frightened that I might feel like this a lot
Uzun süre böyle hissetmekten de biraz korkuyorum

Yorumlar