Adele - Easy On Me Şarkı Sözleri (Türkçe çeviri)





Adele'nin Easy On Me şarkısı şarkı sözlerinin tamamı ve türkçe çevirisi

Easy On Me
Bana Anlayışlı ol

There ain't no gold in this river
That I've been washing my hands in forever
Ezelden beri içinde ellerimi yıkadığım 
bu ırmakta altın yok
I know there is hope in these waters
Bu sularda umut olduğunu biliyorum
But I can't bring myself to swim
Ama kendimi yüzdüremiyorum
When I am drowning in this silence
Sessizlikte boğulurken
Baby, let me in
Bebeğim, ben de geleyim

Go easy on me, baby
Bana anlayışlı ol, bebeğim
I was still a child
Ben hala çocuktum.
Didn't get the chance to
Feel the world around me
Etrafımdaki dünyayı hissetmek için
şansım olmadı
I had no time to choose
Seçmek için vaktim olmadı
What I chose to do
Yapmayı seçtiğimi
So go easy on me
O yüzden bana anlayışlı ol
 
There ain't no room for things to change
Her şeyin değişmesi için yer yok
When we are both so deeply stuck in our ways
İkimiz de kendi yollarımıza derinden bağlanmışken
You can't deny how hard I've tried
Ne kadar fazla uğraştığımı görmezden gelemezsin
I've changed who I was to put you both first
Seni önceliğim yapmak için kişiliğimi değiştirdim
But now I givе up
Ama şimdi vazgeçiyorum
 
Go easy on me, baby
Bana anlayışlı ol, bebeğim
I was still a child
Ben hala çocuktum.
Didn't get the chance to
Feel the world around me
Etrafımdaki dünyayı hissetmek için
şansım olmadı
I had no time to choose
Seçmek için vaktim olmadı
What I chose to do
Yapmayı seçtiğimi
So go easy on me
O yüzden bana anlayışlı ol
 
I had good intentions
Niyetim iyiydi
And I had these hopes
Ve umutlarım da vardı
But I know it now
Ama artık anladım
It probably hasn't even shown
Muhtemelen bunlar gözüne bile çarpmadı

Go easy on me, baby
Bana anlayışlı ol, bebeğim
I was still a child
Ben hala çocuktum.
Didn't get the chance to
Feel the world around me
Etrafımdaki dünyayı hissetmek için
şansım olmadı
I had no time to choose
Seçmek için vaktim olmadı
What I chose to do
Yapmayı seçtiğimi
So go easy on me
O yüzden bana anlayışlı ol

Yorumlar