Britney Spears - Clumsy Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)




Britney Spears'in 2016 yılında yayınladığı albümü Glory'den Clumsy isimli şarkısının İngilizce sözleri ve Türkçe Çevirisi

Clumsy
Beceriksiz

(Clumsy!)
(Sakar)
But I love how you go down
Ama düşüşünü seviyorum
Head first and slide it out
İlk önce baş ve kay
Again and again...
Tekrar ve tekrar
(Clumsy!)
Sakar
Keep on bumping into you
Sana çarpmaya devam ediyorum
Bangin' all over this bedroom
Bu yatak odasının her yerine çarpıyorum
Again and again...
Tekrar ve tekrar

Call me a fool, call me insane
Bana aptal de, bana deli de
But don’t call it a day
Ama bana bir şey deme
Closer to you, closer to pain
Sana daha yakın, acıya daha yakın
It's better than far away (ooh...)
Uzakta olmaktan iyidir

(Oops!)
Hey, clumsy
Hey, sakar
Hey, clumsy
Hey, sakar

Clumsy
Sakar
Cuz I'll be slippin' off this dress
Çünkü bu elbiseyi çıkaracağım
Fooling 'round and then we smash
Aptalca dolaşıyorum ve sonra dağıtıyoruz
Again and again (come here, baby)
Tekrar ve tekrar (buraya gel, bebeğim)
Clumsy
Sakar
Never told a soul about what we've done
Yaptığımız şeyleri hiç bir ruha söylemedik
You let it roll right off your tongue
Dilinden kaymasına izin verdin
Again and again
Tekrar ve Tekrar

Call me a fool, call me insane
Bana aptal de, bana deli de
But don’t call it a day
Ama bana bir şey deme
Closer to you, closer to pain
Sana daha yakın, acıya daha yakın
It's better than far away (ooh...)
Uzakta olmaktan iyidir

(Oops!)

Hey, clumsy
Hey, sakar
Hey, clumsy
Hey, sakar

Clumsy
Sakar
Bangin' all over this bedroom
Bu yatak odasının her yerine çarpıyorum
C-clumsy, c-clumsy
S-sakar, s-sakar
Bangin' all over this bedroom
Bu yatak odasının her yerine çarpıyorum
C-clumsy, c-clumsy
S-sakar, s-sakar
Bangin' all over this bedroom
Bu yatak odasının her yerine çarpıyorum
Bangin' all over this bedroom
Bu yatak odasının her yerine çarpıyorum
Again and again and again and again and again and again and-
Tekrar ve tekrar ve tekrar ve tekrar ve tekrar ve tekrar ve-

Call me a fool, call me insane
Bana aptal de, bana deli de
But don’t call it a day
Ama bana bir günlük deme
Closer to you, closer to pain
Sana daha yakın, acıya daha yakın
It's better than far away (ooh...)
Uzakta olmaktan iyidir

(Oops!)

Hey, clumsy
(Hey, sakar)
(Hey, clumsy...!)
(Hey, sakar)

Yorumlar