Fifth Harmony - I'm In Love With a Monster Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)




Worth İt şarkısı ile müzik dünyasını kasıp kavuran Fifth Harmony  yeni şarkısı I'm In Love With a Monster Şarkı sözleri ve Türkçe çevirisi ile karşınızda.

I'm In Love With a Monster
Bir canavara aşığım


Oh, he'll buy me a thorn before he'll buy me a rose
Oh, Bana bir gül almadan önce bir diken alacak
Be covered in dust before I'm covered in gold
Altın ile kaplanmış olmadan önce tozla kaplandım
He's trying it on, yeah, he's taking me off
 O deniyor, beni çıkarıyor
Say what you want but I won't ever be told
Ne istediğini söyle ama ben asla söylemeyeceğim
Cause I'm in love with a monster
Çünkü ben bir canavara aşığım

But without you, boy, I'd be bored all the time
Ama ben sensiz, çocuk, Her zaman sıkılıyorum.
No, I don't really care for the same conversation
Hayır, aynı konuşma ile gerçekten ilgilenmiyorum
Got everything I need, and I'd rather be chasing
İhtiyacım olan her şey var ve ben kovalamayı tercih ediyorum
Chasing love, with a monster
Aşkın peşinde, bir canavarın

I'm in love (I'm in love)
Aşığım (Aşığım)
I'm in love (I'm in love)
Aşığım (Aşığım)
I'm in love with a monster
Bir canavara aşığım
I'm in love (I'm in love)
Aşığım (Aşığım)
I'm in love (I'm in love)
Aşığım (Aşığım)
I'm in love with a monster
Bir canavara aşığım
I'm in love with a monster
Bir canavara aşığım

Wrap me in leather before you wrap me in lace
Beni bir dantele sarmadan önce bir deriye sar
We breaking rules like we changing the game
 Oyunu değiştiriyormuşuz gibi kuralları çiğneyelim
He's trying it on, yeah, he's taking me off
O üzerinde deniyor, beni çıkarıyor
Say what you want but I won't ever be told
Ne istediğini söyle ama ben asla söylemeyeceğim
Cause I'm in love with a monster
Çünkü ben bir canavara aşığım

No, I don't really care for the same conversation
 Hayır, aynı konuşma ile gerçekten ilgilenmiyorum
Got everything I need, and I'd rather be chasing
İhtiyacım olan her şey var ve ben kovalamayı tercih ediyorum
Chasing love, with a monster
Aşkın peşinde, bir canavarın

I'm in love (I'm in love)
Aşığım (Aşığım)
I'm in love (I'm in love)
Aşığım (Aşığım)
I'm in love with a monster
Bir canavara aşığım
I'm in love (I'm in love)
Aşığım (Aşığım)
I'm in love (I'm in love)
Aşığım (Aşığım)
I'm in love with a monster
Bir canavara aşığım
I'm in love with a monster (Hey)
Bir canavara aşığım

(Leave it to me, don't you see, I don't run from it
Onu bana bırak, görmüyor musun, ondan kaçmıyorum
Bitter the better, hey, hey, hey, hey)
Ne kadar acı ne kadar iyi

You make me crazy, but I love it (I love it baby)
 Beni çıldırtıyorsun ama seni seviyorum
You make me crazy baby, but I love it (pretty baby)
 Beni çıldırtıyorsun ama seni seviyorum
You make me crazy, but I love it
 Beni çıldırtıyorsun ama seni seviyorum
You make me crazy baby, but I love it
Beni çıldırtıyorsun ama seni seviyorum
I'm in love with a monster
 Bir canavara aşığım


(Everybody now)
Şimdi herkes
Did you know (Did you know)
Bilmiyor muydun
Did you know (Did you know)
 Bilmiyor muydun
Everybody loves a monster
Herkes bir canavarı sever
Did you know (Did you know)
 Bilmiyor muydun
Did you know (Did you know)
 Bilmiyor muydun
Everybody loves a monster
 Herkes bir canavarı sever
I'm in love (we're in love) with a monster
Ben (biz) bir canavara aşığım

(I'm in love)
Aşığım
I'm in love with a monster
Ben bir canavara aşığım
Are you in love with a monster?
Sen bir canavara aşık mısın?
I'll never find another monster
Asla başka bir canavar bulamayacağım
I wanna know, I wanna know
Bilmek istiyorum, bilmek istiyorum

(I'm in love with a monster
)Ben bir canavara aşığım

Hit me, hit me, hit me
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Thank you, goodnight

Yorumlar

  1. çok teşekkürler. ne çabuk çevirisini yapmışsınız daha klibi felan yayınlanmadan öylesine aratmıştım googlede türkçe çevirisini görünce çok sevindim. ^_^ emeğinize sağlık. <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder