Miley Cyrus - Malibu Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)




Miley Cyrus'un yeni şarkısı Malibu İngilizcce şarkı sözleri ve Türkçe Çevirisi ile karşınızda.

Malibu

I never came to the beach or stood by the ocean
Asla sahile gelmedim ya da okyanusun dibinde durmadım
I never sat by the shore under the sun with my feet in the sand
Güneşin altında ayaklarım kumdayken hiç oturmadım
But you brought me here and I'm happy that you did
Ama sen beni buraya getirdin ve bunu yaptığın için mutluyum
'Cause now I'm as free as birds catching the wind
Çünkü şimdi ben kuşların rüzgarı yakaladığı gibi özgürüm

I always thought I would sink, so I never swam
Her zaman batacağımı düşündüm, bu yüzden hiç yüzmedim
I never went boatin', don't get how they are floatin'
Asla kürek çekmeye gitmedim, onların nasıl yüzdüğünü anlayamadım
And sometimes I get so scared of what I can't understand
Ve bazen anlayamadığım şeylerden çok korkarım

But here I am
Ama buradayım
Next to you
Senin yanında
The sky is more blue
Gökyüzü daha mavi
In Malibu
Malibu'da
Next to you
Senin yanında
In Malibu
Malibu'da
Next to you
Senin yanında

We watched the sun go down as we were walking
Yürürken güneşin batışını izledik
I'd spend the rest of my life just standing here talking
Hayatımın büyük bir kısmını sadece burada konuşurken geçirdim
You would explain the current, as I just smile
Geçerli halimi açıklar mısın, sadece gülümsediğim gibi
Hoping I just stay the same and nothing will change
Sadece aynı kalacağım umuduyla hiçbir şey değişmeyecek
And it'll be us, just for a while
Ve bu biz olacağız, sadece bir süreliğine
Do we even exist?
Var mıyız?
That's when I make the wish
Balıklarla birlikte yüzmek için
To swim away with the fish
Hayal kurmaya başladığımda

Is it supposed to be this hot all summer long?
Olması gerektiği gibi çok mu sıcaktır hep yaz boyunca?
I never would've believed you
Sana asla inanmazdım
If three years ago you told me
Eğer üç yıl önce bana deseydin
I'd be here writing this song
Burada ve bu şarkıyı yazıyor olurdum

But here I am
Ama buradayım
Next to you
Senin yanında
The sky is more blue
Gökyüzü daha mavi
In Malibu
Malibu'da
Next to you
Senin yanında
In Malibu
Malibu'da
Next to you
Senin yanında

Next to you
Senin yanında
The sky is more blue
Gökyüzü daha mavi
In Malibu
Malibu'da
Next to you
Senin yanında

We are just like the waves that flow back and forth
Biz sadece ileri geri akan dalgalara benziyoruz
Sometimes I feel like I'm drowning and you're there to save me
Bazen boğuluyormuşum gibi hissediyorum ve beni kurtarmak için oradasın
And I wanna thank you with all of my heart
Ve ben bütün kalbimle sana teşekkür etmek istiyorum
It's a brand new start
Bu yepyeni bir başlangıç
A dream come true
Bir hayalin gerçekleşmesi
In Malibu
Malibu'da

Yorumlar