Beyoncé - Break My Soul Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)



Beyonce'un yeni şarkısı Break My Soul İngilizce şarkı sözleri ve Türkçe çevirisi

Break My Soul
Ruhumu kırmak

Ah, la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la
La-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la

You won't break my soul
Ruhumu kırmayacaksın
You won't break my soul
Ruhumu kırmayacaksın
You won't break my soul
Ruhumu kırmayacaksın
You won't break my soul
Ruhumu kırmayacaksın
I'm tellin' everybody
Herkese söylüyorum
Everybody
Herkese
Everybody
Herkese
Everybody
Herkese

Now, I just fell in love, and I just quit my job
Şimdi, aşık oldum ve işimi bıraktım.
I'm gonna find new drive, damn, they work me so damn hard
Yeni bir iş bulacağım, kahretsin, beni çok çalıştırıyorlar
Work by nine, then off past five
Dokuzda iş başı, beşte paydos
And they work my nerves, that's why I cannot sleep at night
Ve sinirlerimi bozuyorlar, bu yüzden geceleri uyuyamıyorum

Motivation
Motivasyon
I'm lookin' for a new foundation, yeah
Yeni bir temel arıyorum, evet
And I'm on that new vibration
Ve ben o yeni titreşimdeyim
I'm buildin' my own foundation, yeah
Kendi temelimi inşa ediyorum, evet
Hold up, oh, baby, baby
Dayan, oh, bebeğim, bebeğim

You won't break my soul (Na, na)
Ruhumu kırmayacaksın (Na, na)
You won't break my soul (No-no, na, na)
Ruhumu kırmayacaksın (hayır-hayır, na, na)
You won't brеak my soul (No-no, na, na)
Ruhumu kırmayacaksın (hayır-hayır, na, na)
You won't break my soul (Na, na)
Ruhumu kırmayacaksın (Na, na)
I'm tellin' evеrybody (Na, na)
Herkese söylüyorum (Na, na)
Everybody
Herkese
Everybody
Herkese
Everybody
Herkese

Release ya anger, release ya mind
Öfkeni serbest bırak, zihnini serbest bırak
Release ya job, release the time
İşini serbest bırak, zamanı serbest bırak
Release ya trade, release the stress
Ticareti bırak, stresi bırak
Release the love, forget the rest
Aşkı bırak, geri kalanı unut

I'ma let down my hair 'cause I lost my mind
Saçımı salacağım çünkü aklımı kaybettim
Bey is back and I'm sleepin' real good at night
Beyonce geri döndü ve geceleri çok iyi uyuyorum
The queens in the front and the Doms in the back
Kraliçeler önde, Rahipler arkada
Ain't takin' no flicks but the whole clique snapped
Film çevirmiyorum ama tüm ekip kafayı bulmuş
There's a whole lot of people in the house
Evde bir sürü insan var
Tryin' to smoke with the yak in your mouth
Ağzınla geveleyerek sigara içmeye çalışıyorum
(Good at night) And we back outside
(Geceleri iyi) Ve dışarı çıktık
You said you outside, but you ain't that outside
Dışarıda olduğunu söyledin, ama dışarıda değilsin
Worldwide hoodie with the mask outside
Dünyadaki tüm kapüşonlular dışarda maskeli
In case you forgot how we act outside
Dışarıda nasıl davrandığımızı unuttuysanız diye

Got motivation (Motivation)
Motivasyon var (Motivasyon)
I done found me a new foundation, yeah (New foundation)
Kendim için yeni bir temel buldum, evet (Yeni temel)
And I'm takin' my new salvation (Oh, yeah, yeah, yeah, new salvation)
Ve yeni kurtuluşumu alıyorum (Oh, evet, evet, evet, yeni kurtuluş)
And I'ma build my own foundation, yeah (Oh, yeah, yeah, yeah, oh, yeah, yeah, yeah)
Ve kendi temelimi inşa edeceğim, evet (Oh, evet, evet, evet, oh, evet, evet, evet)
Oh, baby, baby
Oh, bebeğim, bebeğim

You won't break my soul (You won't)
Ruhumu kırmayacaksın (Yapmayacaksın)
You won't break my soul (Break my soul)
Ruhumu kırmayacaksın (ruhumu kıracaksın)
You won't break my soul (You won't)
Ruhumu kırmayacaksın (Yapmayacaksın)
You won't break my soul (Break my soul)
ruhumu kırmayacaksın (ruhumu kıracaksın)
And I'm tellin' everybody (Everybody)
Ve herkese söylüyorum (Herkes)
Everybody (Everybody)
Herkese (herkes)
Everybody (Everybody)
Herkese (herkes)
Everybody, yeah
Herkes, evet

If you don't seek it, you won't see it
Aramazsan göremezsin
That, we all know (Can't break my soul)
Bunu hepimiz biliyoruz (ruhumu kıramazsın)
If you don't think it, you won't be it
Eğer düşünmüyorsan, o olmayacaksın
That love ain't yours (Can't break my soul)
O aşk senin değil (ruhumu kıramazsın)
Tryin' to fake it, never makes it
Numara yapmaya çalışıyorum, hiç yapamaz
That, we all know (Can't break my soul)
Bunu hepimiz biliyoruz (Ruhumu kıramazsın)
You can have the stress and not take less
Strese sahip olabilirsin ve daha azını alamazsın
I'll justify love
Aşkı haklı çıkaracağım
We go round in circles, round in circles
Daireler halinde dönüyoruz, daireler çiziyoruz
Searchin' for love (Round in circles)
Aşkı arıyorum (daireler halinde)
We go up and down, lost and found
Yukarı ve aşağı gidiyoruz, kaybedip ve bulduk
Searchin' for love
Aşkı arıyorum
Looking for something that lives inside me
İçimde yaşayan bir şey arıyorum
Looking for something that lives inside me
İçimde yaşayan bir şey arıyorum

You won't break my soul
Ruhumu kırmayacaksın
You won't break my soul
Ruhumu kırmayacaksın
You won't break my soul
Ruhumu kırmayacaksın
You won't break my soul
Ruhumu kırmayacaksın
I'm tellin' everybody
Herkese söylüyorum
Tellin' everybody
Herkese söylüyorum
Everybody
Herkese
Everybody
Herkese
You won't break my soul
Ruhumu kırmayacaksın
You won't break my soul, no, no
Ruhumu kırmayacaksın, hayır, hayır
You won't break my soul
Ruhumu kırmayacaksın
You won't break my soul
Ruhumu kırmayacaksın
And I'm tellin' everybody (Oh yeah, yeah)
Ve herkese söylüyorum (Oh evet, evet)
Everybody (Oh yeah, yeah)
Herkese (Oh evet, evet)
Everybody
Herkese
Everybody (Oh yeah, yeah)
Herkes (Oh evet, evet)

Yorumlar