Britney Spears - Just Like Me Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)





Britney Spears'in 2016 yılında yayınladığı albümü Glory'den Just Like Me isimli şarkısının İngilizce sözleri ve Türkçe Çevirisi

Just Like Me
Tıpkı Benim Gibi

Got those heels on that you love
Sevdiğin topukluları giyiyorum
The ones that drive you crazy
Seni deliye döndürenleri
Exactly what you're dreaming of
Tıpkı hayalini kurduğun gibi
I'll give it to you baby
Onu sana vereceğim bebeğim
150 miles away
150 mil uzakta
Singing out my lungs
Akciğerlerimden şarkıyı söylüyorum
Driving fast all through L.A
L.A boyunca hızlı sürüyorum
On my... my tongue!
Benim... benim dilimde

Heart's beating fast
Kalp hızlı atıyor
When I'm turning the key
Anahtarı çevirdiğimde
I see you on your back
Seni arkanda görüyorum
And I just can't believe
Ve inanamıyorum

She looks just like me, just like me
O tıpkı bana benziyor, tıpkı benim gibi
No, I just can't believe
Hayır, inanamıyorum
She looks just like me, just like me
O tıpkı bana benziyor, tıpkı benim gibi
Just like me, ooh
Tıpkı benim gibi, ooh

Before I think, I start to run
Düşünmeden önce, koşmaya başlıyorum
But you can't even face me
Ama benimle yüzleşemezsin bile
Know exactly what you've done
Ne yaptığını çok iyi biliyorum
Know exactly, baby
Çok iyi biliyorum, bebeğim

Pictures, they flash
Resimler, patlıyorlar
And I can't even sleep
Ve uyuyamıyorum bile
I see you on your back
Seni arkanda görüyorum
And I just can't believe
Ve inanamıyorum

She looks just like me, just like me 
O tıpkı bana benziyor, tıpkı benim gibi
No, I just can't believe
Hayır, inanamıyorum
She looks just like me, just like me
O tıpkı bana benziyor, tıpkı benim gibi
Just like me, ooh
Tıpkı benim gibi, ooh

She can, she can, she can have you
O, o, o sana sahip olabilir
She can, she can, she can have you
O, o, o sana sahip olabilir
She can, she can, she can have you
O, o, o sana sahip olabilir
She can, she can, she can...
O, o, o sahip olabilir

Pictures, they flash
Resimler, patlıyorlar
And I can't even sleep
Ve uyuyamıyorum bile
I see you on your back
Seni arkanda görüyorum
And I just can't believe
Ve inanamıyorum

She looks just like me, just like me 
O tıpkı bana benziyor, tıpkı benim gibi
No, I just can't believe
Hayır, inanamıyorum
She looks just like me, just like me
O tıpkı bana benziyor, tıpkı benim gibi
Just like me, just like me
Tıpkı benim gibi, tıpkı benim gibi

Yorumlar